12 Şubat 2009 Perşembe

Iki ucu ... bogurtlen

Bogurtlenlere girismistim birkac gun once. Araya yagmurlu gunler girince kaldi. Bugun havayi guzel bulunca en arap saci yerden baslayayim dedim, en azindan bir gedik acarim diye. Icinde zavalli bir asma cok fena bogulmus. Bu bogurtlen cok ilginc bir bitki. cok uzun surgunler uzatiyor ve bunlar eger topraga varirsa ucunu batirip kok haline geliyor. Ilk karsilastigimda cok komik olmustu, dali cekiyorum iki tarafi da bagli, bakiyorum bir taraf toprakta, hah diyorum koku bu taraf demek. Obur tarafa dogru ilerliyorum, orada da ana govdeye giriyor. Insan elde dal kafasini kasimaya basliyor!



Ilk fotografta surgun'un uzunlugunu goruyorsunuz. Kabaca benim arkamda ana govdeden ayriliyor ve epey ilerde topraga giriyor.



Burada da topraktan cikardigim surgunun ucunu kok haline gelmis goruyorsunuz.

Hiç yorum yok: