7 Ocak 2012 Cumartesi

Yagmurlu Mevsimde Karavana Siginis

Bugun oldukca yagmurlu ve ruzgarli bir gun. Her kis 4-5 kere bizi gun boyu iceriye kapayan gunlerden. Zorunluluklar disinda burnumuzu disariya cikarmiyoruz. Iceriye sigacak kadar hayvanimizi da yanimiza aldik. Su anda kedilerden biri yatagin uzerinde, digeri karsi kanepede, kus tezgahin uzerinde, Ayuska da ayagimizin dibinde. Zavalli Nala'cik ve tavuklar disarida kaldi. Ama Nala da kuru pergolenin altinda lastiginin icinde, battaniyesinin ustunde. Pek sikayetci degil durumdan. Tavuklar ise zaten yagmuru pek sallamiyorlar.

Kestaneler tavaya kondu, film de baslamak uzere...

6 yorum:

namk dedi ki...

Ne güzel sade bir dille anlatım,dilim varmıyor sevdiğiniz hayvanlarınızla demek sevgililerinizle sıcak bir gün olması dileği ile.

okivanc dedi ki...

Ne seyrettiniz?

tugrul dedi ki...

Sagol Namk.

Onder, film Dune diye bir sci-fi idi. (http://www.imdb.com/title/tt0087182/) Seyretmis miydin? Film hakkindaki dusuncelerimi yazacaktim ama seyredersin belki. Ozellikle weirding module kullanimina dikkat!

okivanc dedi ki...

IMDB'de biraz okudum, ilginc gozukuyor. Hemen seyrediyorum... Sen dusuncelerini yaz, ben filmi seyrettikten sonra okurum.

Pinar dedi ki...

Sana tek bir sey soyleyecegim Onder: MUAD'DIB! Ah bir de onlar gibi soyleyebilsem! Ha bir de artik saclarim fönlü geziyorum.

:)

okivanc dedi ki...

Dune'u dun aksam seyretmeye basladik. Elif'i daha bastaki resimli roman kisminda kaybediyorduk ama neyseki tam o sirada set-up kismi bitti de film baslayabildi. Biraz daha seyredip sonra devam etmek uzere kapattik. Simdilik filmin cok basindayiz onun icin henuz yorum yapmiyorum.