11 Ağustos 2009 Salı

Horoz

Gectigimiz cuma sabahi biri bogazlaniyormus gibi bir sesle uyandik. Uyku sersemi ne oldugunu anlamaya calisirken ucuncude bunun bir horoz otusu denemesi oldugunu kavradik. Bizim horozlarin en abisi otmeye baslamis meger. Ancak galiba gulusmelerimizi duydu, o gundur bir daha ottugunu duymadik :-)

Tavuk alin akrepleri yer diyenlere bugune kadar pek inanmiyordum, dun bunun dogru oldugunu gozlerimle gordum. Buldugum sanssiz bir akrebi tavuklara goturdum. Cok umutlu olmadigimdan yaralarlarsa ben oldurmeli miyim hesabi yapiyorum. Ama horozlardan biri hemen ilgilendi ve 2-3 gaga darbesi ile hayvani oldurdu. Hatta tam kuyrugunun ucunu da birkac kez gagaladi. Sonrada kuyruktan huup diye spagetti ceker gibi yutuverdi akrebi. Horoz hala sag :-)

4 yorum:

nalan dedi ki...

tam olarak deneysel bilim vallahi. hem de 32 kısım tekmili birden.
uzun tırmalamalar sonucu bir bahçe becerdik ucundan kıyısından, tamamen alıştırma turları tabi bunlar. asıl amaç assos taraflarında şöyle helva gibi toprakta faaliyetlere devam etmek. hayallerin en süslü kısmı da kümes :)))
bakalım ne zaman inşaat başlar, ne zaman biter...

Pinar dedi ki...

Burada hayatimiz bir deneye donustu!:)

Assos'daki helva gibi topragi bekleme, "sheet mulching" diye bir olay var, toprak helva gibi olmasa da super verim alabiliyorsun. Yakinda nasil yapildigini fotolarla gosteren bir blog yapacagiz.

nalan dedi ki...

e bu durumda ben tam yerine gelmişim demek ki :)
Allah derim ben bu işe !

okivanc dedi ki...

Horozlarin tavuklarin yeni fotografi yok mu? Merak ettim.