21 Mayıs 2010 Cuma

Havadisler

Bizim ufakliklar gayet keyifli buyuyor. Cibilerle ilgili video aslinda bir kac gunluk. Simdi epey degistiler.



Minik kedimiz ise tam bir alem! Moral oldu bize. Artik kati mamaya da gectik. Ilk seferinde abartti(k), cok yedi. Sonra da korktuk, hayvancagizi catlatacagiz diye! Ama dogrusu bagirsaklari gayet guzel isliyor minigin. Yemek sonrasi tam bir "toti pastasi" oluyor. Bu da nasil bir pasta derseniz, asagidaki fotograflara bakin derim.





Bu arada, fotograftan pek belli olmuyor, aslinda yanagim korkunc sis! Dun sabah yuruyusunde bir bal arisi tarafindan sokuldum. Ilk anda pek bir sey olmadi ama ertesi sabah kalktigimda yanagim oyle bir sarkiyordu ki, avucumun icini gayet guzel doldurur hale gelmisti. Daha once de 2 kere enseden sokmuslardi. Gorenler bal arisi tarafindan sokulmanin cok iyi bir sey oldugunu soyluyor. Bense artik sabaha inmis olmasini diliyorum!:)

6 yorum:

Lerzan dedi ki...

Cok minnos biseye benziyor bu Pinar cim; fotograflardan bile moral oluyor insana :)

gecmis olsun bu arada, sisin bugune inmistir umarim..

Pinar dedi ki...

Sagol Lerzan'cim. Biraz indi. Insan icine cikabilir hale geldim!:)

"Her eve bir yavru kedi" kampanyasi baslatmak istiyorum, Lerzan!:) Gercekten de insanin suratina, her bakisinda gulumseme yerlestiren bir yaratik bu. Hayatima bu kadar gec girdikleri icin hayiflaniyorum.

nihal dedi ki...

ne tatlı dobişi var :) geçmiş olsun bu arada.. ben hep korkmuşumdur arı tarafından sokulmaktan siz alışmışsınız bile..

nalan dedi ki...

hakikaten totiş pastası bu. bol ısırmalık.
geçmiş olsun bu arada, arı demek ki çalışan işçi takımından değilmiş. avarelik etmiş yazık canından da olmuş.

okivanc dedi ki...

Pinar'cim, video'da seni "cibiler" derken duyunca farkettimki ben aylardir sizin "Chibi" diye soylediginiz kelimeyi cibi diye okuyormusum. Galiba civciv'den dolayi oyle dusundum.

Ayni sekilde "totis pastasi" deyimi ile de ilgili kuskularim var ama onu hic acmayayim. :)

Pinar dedi ki...

Yok yok Onder'cim, aynen "cibi" ve "toti" diye okunuyor. (Gerci "toti" bazi durumlarda daha degisik okunabiliyor!:) Bir araya geldigimizde sana yapariz.)

Yorumunu okuyunca kendi kendime bir kac kere soyledim, sanirim "cibi"de biraz "Pinarsh" gibi bir durum var.