28 Mayıs 2010 Cuma

Film onerisi


Inanilmaz guzel bir belgesel seyrettik. Yuva (Home). youtube'da seyredebilirsiniz. Ya da youtube'dan keepvid gibi bir program kullanarak bilgisayariniza indirip seyredebilirsiniz. Alt yazilari da buradan indirebilirsiniz.

Goruntuler, muzik mukemmel. Konu inanilmaz etkileyici bir sekilde islenmis.

Begeneceginize eminim. Iyi seyirler.

Not: Turkce dublajini da internette bulmak mumkunmus. Google'dan "yuva Turkce dublaj" diye bakinca bir kac link buldum. Kendim indirmedigim icin herhangi birini oneremiyorum.

4 yorum:

okivanc dedi ki...

Biz dun aksam High Definition seyretmeye basladik... Daha henuz ilk 15 dakikasini gorduk ama cok hosumuza gitti. Su noktada yapabilecegim tek yorum cekimlerle ilgili. Dokumanter olarak tanitilmis olmasina ragmen daha ilk dakikadan itibaren cok ilginc bir sey dikkatimi cekti. Belli ki ya helikopter ya da alcaktan ucan ucak veya balon gibi birseyden cekilmis. (Henuz google'lamadim). Her sahnede sanki 3. kat balkonundan asagida sokak seviyesi mesafesinde tarlalarda calisan insanlari seyrediyormusuz gibi bir his var. Yani cok yakindayiz hissi hakim. Tabi biz insanlara ne kadar yakinsak onlar da bize yani kameraya (dolayisiyla da ucaga, balona, helikoptere) o kadar yakinlar ama ilk 15 dakika icinde bir allahin kulu da kafasini kaldirip ulan bu alet de burada ne ariyor gibisinden bakmadi. Yani galiba biraz kurgu biraz da aman yukari bakmayin isinizi yapin tembihi var... Bunu dusunmeyi birakip adam gibi seyredebilirsem daha derin yorum yaparim. :)

Pinar dedi ki...

Yok yok, ilerleyen sahnelerde insanlar bakiyor, ardindan da kosturuyor falan!:) Ama biraz degisik bir cekim dedigin gibi. Bazi goruntulerde sanki bazi sahneler ust uste oturtulmus gibi. Baska bir filmde de gormustum. Anlatmasi biraz zor.

okivanc dedi ki...

Bugun kesiksiz izledim, harikaydi.

Pinar dedi ki...

Begendigine sevindim!:)