1 Eylül 2008 Pazartesi

Koyden Misafir Var

Bu Pazar, haftasonu yorgunlugunu [evet, bizim haftasonumuz dinlenerek degil, daha da yorularak geciyor :-)] atmak icin ogleden sonra kestirirken Layka'nin havlamalari ile sicradik. Gece normal ama gunduz boyle havlamasi beklenen birsey degil. Ardindan da uzaklardan kadin sesleri gelir gibi olunca yataktan firladik. Bir de baktik, arsa kapisinin onunde iki ihtiyar teyze, iki de kiz cocugu. Layka benim de disari cikmam ile iyice uzerlerine atlayip onlari telin arkasindan bile epey korkuttu. Ben ona tasmasini taktim ve misafirlerimiz buyur ettim. Meger bizim buranin eski sahibinin kizi Fatma teyze (83), arkadasi Husniye teyze ve Husniye teyzenin torunlari Gizem ve Sinem Bostancigin yeni sahipleri ile tanismak istemisler.

Fatma teyze burada dogmus, 7 kardesten biri. Burada belli ki cok guzel gunler gecirmisler, burayi cok sevmisler. Bize bir yandan eski gunleri anlatti, bir yandan duygulandi. Pek de ikramlik birseyimiz yoktu maalesef, biskuvi, burcak, meyvesuyu cikarabildik. Bir iki saat cok guzel konustuk, daha dogrusu onlar anlatti biz dinledik. Sonra ben onlari evlerinin yakinina kadar araba ile biraktim.

Yavas yavas Ankara misafirlerimize koyden misafirler de ekleniyor, cok guzel...

2 yorum:

Pinar dedi ki...

Onlar gittikten sonra aklimiza geldi; neden fotograflarini cekmedik diye!:( Ama nasilsa yine gelirler, o zaman cekip size gosteririz minicik ninelerimizi!:)

EmRe SeLeS dedi ki...

Minicik nineleriniz mi vaaar yerim onlari beeen :)