10 Haziran 2009 Çarşamba

Mucize Yogurt Kabi!

Boyle bir yerde, cesitli durumlarda kullanmak uzere, guzel kapanabilir, saglam kaplar cok onemli. Sehirde yasarken burun kivirdigimiz nice kap buralarda atilmayip hemen onemli bir saklama ihtiyacini karsiliyor. Bu kaplar arasinda kullanislilikta bir numara yogurt kaplari. Bostancik'ta hemen her yerde karsiniza cikabilir: Kopeklerin su kabi kucuk geldiginde kapasite artirmak icin, elde saksi yoksa altini delip cicek dikmek icin, civcivlerin yemlerini, bugdaylarini saklamak icin, suluk yoksa icine buyuk taslar koyarak suluk yapmak icin, restorandan kopekler icin yemek artigi toplarken, artiklari buzdolabinda saklarken, tohumlari turf'e dikmek icin, alet edevat kutusu olarak, bahce lavabomuzun altinda, kopeklerin kuru mamalarini saklamak icin, ...

Neyseki cok yogurt tuketiyoruz da pek sikintisini cekmiyoruz. Ama elimizdekinin iki kati yogurt kabi olsa eminim hepsini kullanacak bir yer buluruz.

3 yorum:

LEMAN dedi ki...

pınarcıgım kısa tatıl dönüşü bostancıgı inceledım bu arada ben gelınce bahçeme inanamadım o kadar guzelki tere ve roka büyümüşte tohuma bile kalkmış nane reyhan benı şaşırttı hele kabak salatalık çiçeklerı bide ufak kabaklar var üzerinde işte buuuu en mutlu an dedım bu arada bende annemi offf dedirtmiştim ama iyiki biriktirdim kışın şuan komşularada verıyorum yogurt kablarımdan herişe lazım sevgilerle

Pinar dedi ki...

Hosgeldin, sevgili Leman. Insanin kendi ektigi tohumlarin filizlenip buyudugunu gormesi gercekten de cok keyif verici.

sescup dedi ki...

Sadece Bostancık Değil neredeyse tüm Türkiye de aynı şeyler geçerli. Benim için çok hoş oluyor. Sebebi Biz o yoğurt kaplarını üretiyoruz. Bende bir tik oluşmuş durumda,nerede bir yoğurt kabı görsem mutlaka altında yazan, kabın üreticisine bakarım. Bazen üzerindeki markadan bizim mi değil mi anlıyorum ve hiç ummadığım bir yerden bizim ürettiğimiz bir ürünü görmek insanın hoşuna gidiyor. Bazen de ,İçine çiçek ekili veya farklı şeylerle doldurulmuş bir kabın altına bakmaya çalışırken biri görünce çok komik görüntüler olabiliyor tabi. www.sescup.com