13 Nisan 2009 Pazartesi

Tohum macerasi-6

Filizlerle ilgili son blogu yazali epey olmus! Dogrusu bizim ufakliklar (domates) pek bir yavas. 2. set yapraklar cok nazli buyuyor. Emecik pembelerinde hala topraktan kafasini cikaramayanlar var. Beli bukulmus sekilde, ya da kafasi tamamen tohum kabinin icinde bekleyenler var. Hava biraz serince, yagisli, gunessiz olunca bizimkiler hemen duruluyor.

Ote yandan patlicanlar son birkac gundur hizlandi. Bugun bir baktim ki kotiledon yapraklar cikmis ta duzgun bir sekilde buyutmus bile. Yalniz su tepesinde tohum kabi ile buyumek moda halinde. Neden acaba? Cok mu yuzeyde ektim tohumlari acaba? Biliyorum, biliyorum son yazimda da Emecikleri cok derine mi gomdum acaba diyordum! Bu isi ogrenmek icin bakalim kac hasat gormem gerekecek.

Biberlerde minicik 2. set yapraklari gormeye basladim.

Iste, bizim tohumlardan haberler boyle, simdilik. Asagida da toplu gosterimdeler.



Not: Hafta sonu hava oldukca guzeldi, sanki yeniden canlandilar. Fotograf 3 gun oncesinden. Bu sabah baktigimda daha buyumus gibi geldiler bana!:)

Hiç yorum yok: