15 Eylül 2009 Salı

Konuklar



Uzun bir aradan sonra merhaba. Dun ikinci yatili misafirlerimizi yolcu ettik. Lerzan ve Berke'yi cadirimizda agirladik. Cadiri kurmak Payam ve Uzum yuzunden epey uzun surdu!



Sanslarina yagmur ve serin havalar denk geldi ama kampci arkadaslarimiz bana misin demedi! Yagmur altinda tepelerde yurumekten ve denize girmekten geri kalmadik. Bir gece neredeyse sabaha kadar yagmur yagdi. Meger o sirada Datca'da lodos firtinasi cikmis, tekneler batmis, vs. Hatta gazetelere bile cikmisiz! Biz tum bunlari ertesi gun aksam yemegine Datca'ya indigimizde ogrendik. Medeniyetten uzak yasamanin avantaj/dezavantajlari...

5 yorum:

nalan dedi ki...

ben pek dezavantaj göremedim :)
hatta bir derin off çektim...

Alev dedi ki...

Merhaba,

Bizim orada yorumu görünce kuzine hakkında biraz bilgi paylaşayım dedim.
www.seferdokum.com buradaki kuzineler genelde odun kuzinesi. Kömür için uygun değil bizimki de öyle zaten. Bunların fonksyonelliğinin (ısınma, pişirme, seyir keyfi vs) yanında estetik tarafı da var. Bu durum maliyeti biraz etkilemiş olabilir. Neticede dökme soba bunlar. Büyük şehirlerdeki alışveriş merkezlerinde kışın oluyor (Bauhaus gibi) fakat fiyat çok pahalı ve nakliye sorunu daha mağazanın içinde başlıyor. Biz istanbul'daki üreticisinden aldık İstanbul-Abant nakliyesi dahil, Ankara'daki Bauhaus'dan çok hesaplı oldu. Dikkat edilmesi gereken bir konuda baca borularının aynı renkte ve eksiksiz temin edilebilmesi.

Berke ve Lazer'i burada görünce buraya yazmak istedim. Dünya küçük, blog dünyası daha da küçük galiba.

tugrul dedi ki...

Evet blog dunyasi gercekten cok kucuk...

Kuzine konusundaki bilgiler icin cok tesekkurler. Fiyat, bulma ve nakliye problemlerinden endiseleniyordum dogrusu, demek hakliymisim. Ozellikle nakliye yuzunden en azindan Marmaris'ten bulmaya calismakta fayda var demekki.

Basak dedi ki...

Lerzan ve Berke Datça'ya ve yaşadığınız yere bayılmış, kaç gündür kulaklarınızı çınlatıyoruz. Hatta bu zamana kadar Alev'le "bir gün şehirden gçötüğümüzde Kaş 'a mı yoksa Bodrum yarımadasına mı yerleşsek?" konulu tartışmalarımızda kafamızda yeni bir ampül yaktınız: Neden o yer Datça yarımadası olmasın?
Ayrıca Pınar sanırım Emre'nin kuzeni sensin, emin değilim ama bu kadar benzerliğe "pes" demek istiyorum:)

Pinar dedi ki...

Basak, kararinizi vermeden buralari kesinlikle gormenizi oneririz. Bizimki ilk goruste ask idi.

Emre benim kuzen degil!:) Ama Tugrul'un sayesinde onu tanidigim icin cok sansliyim.